2008-07-19
 00:11:25

tors fre

tjennnnnaaa!
igår va det torsdag, haha. började med jobb, kom hem och tog powernap, några samtal senare bestämdes dalarö skans för kvällen,.. Kussen mello kom förbi innan och vi fixade oss i ordning och drack vin! mys!
vid 8 tiden drog vi ut till dalarö skans och partade järnet, en hel del dricka blev det .. haha..  men hade sjukt kul, mötte Ida, marty & susse därute..  blev en rolig kväll med en hel del intriger, HAHA! men vem bryr sig.. inte jag iaf? haha.. som sagt, en hellyckad kväll!

imorse var det dags för jobb, min 4 timmars dag gick relativt fort! sen blev det shopping i skärholmen med tejpeen! helmysigt, började dåligt eftersom jag glömt mitt kort, gick runt och var ASSUR (förlåt carre för att jag inte hade nå pengar och verkligen ahde sett fram emot att shoppa, men det löste sig eftersom jag kom på den smarta ideen att ta ut pengar på banken, yey! efter att ha spenderat en hel del pengar begav vi oss sen för att hyra film och käka kebab. uhuhuh blev sjukt mätt. men gott va det! så vi hade myskväll hos carre och njöt av fredagskvällen (utan alkohol, haha)

idag inträffade 2 roliga/pinsamma händelser

1. Jag och 2 tjejer står och packar upp blöjor på jobbet. En man i 40 års åldern kommer fram och klagar på att några blöjor som bytt förpackning gått upp hela 20 öre i pris, vilket han tyckte var skandal.. vi står där som frågetecken, 20 öre? när han gått iväg börjar vi prata om dessa 20 öre, skrattade åt det.. 20 öre, vad är det? han kanske har ont om pengar och är fattig säger någon.. jag och ena tjejen ser att mannen har återvänt och står framför oss, så vi tystnar.. men den e3e tjejen stog med ryggen mot och fortsätter ".. ja men det kanske betyder mycket för hanns familj, jag menar, köper man 5 paket så blir det ju faktiskt en HEL krona..." och babblar på, hon märker våra blickar och vänder sig om, oooj,, där stog han visst.. några röda ansikten och ett otroligt skrattande senare va det bara att fortsätta...

2. Jag och carro kom på den smarta ideen att jag faktiskt kunde gå till banken och ta ut pengar eftersom jag hade glömt mitt kort på jobbet. när vi äntligen hittat den rätta banken är vi där 4 över 3,, banken stänger (som alla vet??) 3.. och vi står där utanför de igen stängda dörrarna,, så ser vi att det fanns en dörrtelefon, ne såndär knapp man trycker på.. och carro trycker,, så svarar någon och vi bler helt tysta och bara står kvar och fnissar,, o gör konstiga miner för att få varandra att inte säga nåt, vad skulel man säga liksom? den sista kunden kommer ut från banken och vi smiter in när hon går ut,, kommer upp för trappan där en kille sitter bakom disken "vi har stängt" säger han, och vi bönar o ber om att bara få ta ut lite pengar.. så säger han "så ni vågade inte prata med mig? bara så ni vet så sitter det en kamera precis utanför ingången" hahahaha.. gud va pinsamt, där hade vi stått som 2 12 åringar o fnissat o haft oss.. hur som, han lät mig ta ut pengar,, helt röd i nyllet gick jag ut med 2 000 i kontanter, när hade man det sist? jag har fan aldrig kontanter, alltid kortet...fick hålla hårt i väskan ;)


hur som, jag fyndade en hel del idag!

3 linnen från HM
lite underkläder, och strumpor!
ny mascara & solpuder (eftersom jag lyckats ha sönder mina andra)
En skjorta o ett urgulligt linne från BIKBOK

hmm, va säkert nåt mer? aja det här kommer jag iaf ihåg. haha

börjar 6 imorgon, såa ska väl bädda ner mig framför ett oth avsnitt!!

/malle





carre tejpen
PUBLICERAT: 2008-07-19, 19:03:50

hahahah, tur att vi kan roa oss själva genom att va så jävla pinsamma!

ja hade iaf askul!


Malle
PUBLICERAT: 2008-07-20, 02:46:19 | URL: http://mejlin4.blogg.se/

hahaha mig med ;) är man md tejpen händer alltid nåt kul! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: