2014-11-27
 22:58:59

STOLT, JAPP!

För att, för att, jag klarade ALLA FYRA TENTOR! jag är så jävla glad, och så sjukt stolt över mig själv, JAPP! jag har aldrig varit någon som skyltar med några betyg, och mina betyg är inget att skylta med på andra sätt än för mig själv, JAG ÄR SÅ GLAD.
Mitt mål är alltid att klara kurserna och nöjer mig utmärkt med ett E, allt annat är bara en stor bonus och gör mig såklart glad!
 
hela jävla betyg skalan fick jag med mig också, förutom F!!!!!

A på projektarbetet i Bygglogistik, B i Miljö och arbetsvetenskap, C i Byggprocessen, D på tentan i Bygglogistik och riskhantering och E på Mattetentan. (Samt Pi två grupprojekt)   känns riktigt jävla bra, jag är verkligen glad!
 
idag hade vi även  dugga i BIM- kursen, frivillig för bonuspoäng på tentan i januari. klarade alla upg och får 5% bonus!!! 
 
Det går bra nu helt enkelt!
 
Bakade rejält med lussebullar i måndags, =D
 
/ M
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: