2007-11-18
 22:37:56

Triss-kalender

halva november har knappt gått och jag har redan införskaffat TRE jul-kalendrar. 1 choklad kalender med svampbob (självklart!) en smarties kaalender, och idag köpte jag en tredje, en TRISS kalender. woho, så nu skaj ag bli miljonär är det tänkt, det gick på 500 spänn, men det är det säkert värt, haha! Lise kom på att varje gång jag vann typ en liten lökvinst så skaj ag hämta ut en ny lott och spara den till julafton, nu består kalendern av 12 triss och 12 10-lotter, och 1 skrapbingo + skrappyramid som extra pott på julafton, haha! mycket vacker, ska nog ta en bild på den och lägga in här, haha! ;D

sen skjutsade jag hem lise och fick se deras nya lya, så oerhört fräsh alltså! :D man blev en aning avis måste jag säga, haha :) mycket mysigt!

lökman



Hultis
PUBLICERAT: 2007-11-20, 08:09:31 | URL: http://pixelpinglan.blogg.se

Vart hittar man en såndär trisskalender?


Malin
PUBLICERAT: 2007-11-23, 07:01:01

jag köpte min på cooop :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: