2014-10-04
 00:09:01

Gigantiskt

FÖR ATT!
 
Till jul är jag klar med DBTn!!!!
Det här är helt sjukt stort, och glädjen är gigantisk! Jag har kommit så sjukt långt, och det är helt sinnes att jag är KLAR snart. I måndags skrev vi det sista kontraktet och det känns helt sjukt.
 
Jag hade aldrig trott för två år sedan när jag började att jag skulle komma till den här punkten, att jag skulle lära känna mig själv och uppskatta mitt liv. 
och här står jag idag, när vi skrev det nya kontraktet gick vi som vanligt igenom de mål vi satte när jag började terapin, och där bockade vi av mål efter mål. för bara 6 månader sen när vi senast gick igenom målen hade jag uppnått kanske två stycken helt,, och nu, ALLA uppfyllda bortsett från två som jag har några saker till att jobba på. 
 
Det är galet. Självklart kommer jag alltid behöva jobba utifrån det jag lärt mig, men när jag kommer på mig själv att jag gör det automatiskt och kanske inte reagerar som jag gjort tidigare, då blir jag förbannat glad, allt kämpande har gett resultat, vem hade trott det? Inte jag iaf.
 
Jag är så otroligt glad och tacksam för mina nära som hjälpt och stöttat  mig under denhär resan, utan er hade jag absolut inte stått här idag Ni är guld värda =)
 
 
Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: