2014-01-31
 22:34:24

ett steg framåt

nerbäddad i soffan, cola, chips & dip, ta igen paradise hotell avsnitten jag missat och mys med världens bästa.
vaknade vid 3, känner fortfarande att jag har mängder av sömn att ta igen. flera dagars bakfylla att ta igen nu men imorgon får det vara nog. detox! träning i massor och absolut inget socker, ingen alkohol ( på en vecka iaf ) och ciggen ska def. bort. funderar på att diskutera nedskärningar av vissa mediciner med läkaren nästa vecka.

allt har ju gått så mycket bättre senaste året men något slog slint i åre och vissa grejer som jag lämnat bakom mig kom på besök igen. absolut inte bra! men ett "återfall" är väl detsamma som inget? tyvärr inte i min värld. men jag ska göra allt jag kan för att det inte ska hända igen, . / m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: