2014-04-13
 21:31:38

flytt, plugg och kaos

torka här måste jag säga!
 
här sitter jag och har precis ätit middag i min mysiga lägenhet, lite tomt är det dock då fiffifluff ska vara hos mamsen i några dagar då jag har 2 tentor och mamma har påsklov. tomt men bra för pluggets skull, =)
 
sen sist har det hänt mycket och det mesta börjar rulla på åt rätt håll. Jag har flyttat och trivs himlans bra =) efter mycket problem både hemma och med mig själv är det skönt att nu ha mitt eget och ta hand om mig och mina problem på egen hand. mina två stgörans besök kan jag nu räkna månaderna ifrån och är glad att jag känner mig stabilare och att det går i rätt riktning. 
 
Får försöka skriva här lite oftare, men det är det där med tiden.. 
 
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: