2013-09-10
 21:14:52

smaljeans check!

Imorse kom jag på att jag hade glömt att tvätta! så där stod jag utan något jag kände för att ha på mig, men hittade längst in ett par svarta byxor jag köpte på åhléns när jag jobbade där. Några månader innan jag slutade hittade jag ett par skitsnygga byxor på rea (med personal kortet nästan gratis), utan att testa trodde jag att jag tagit rätt storlek men när jag kom hem insåg jag att jag tagit helt fel när jag inte fick byxorna över knäna.
på dessa två år har jag ju haft en rejäl viktuppgång som jag ganska fort tog mig ur men aldrig riktigt kommit ner till mitt mål,
tillbaka till byxorna har jag försökt få på mig dessa flera gånger sen jag köpte dem, senast i våras då jag kanske fick dem lite över knäna men absolut iinte över rumpan,
MEN VET NI VAD! 
imorse fick jag på mig byxorna utan problem och dom har suttit riktigt bra hela dagen! 
 
har verkligen inte gjort ett smack för att gå ner i vikt, jag har tränat kanske 2 gånger den här sommaren så ibland är man väl bara lyckligt lottad? ;P
nej nu är det dags att börja träna men självklart har jag blivit superförkyld så det är väl bara att vänta ut den innan det blir dags. 
var ju iväg 2 gånger förra veckan iaf,
 
/m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: