2013-09-20
 12:36:31

skiss

hallå där!
dåligt uppdaterande som vanligt, sorry! mycket i skallen med skola terapi och vovve. men drt funkar!
ksen fick vi tillbaka igår också, jag visste redan innan att jag inte hade klarat den så kollade inte ens på den när jag skulle kvittera ut den,
så såg jag på kvitterings listan ett dtort jävla P! vad i helvete?
på något jävla vis fick jag 5 poäng vilket innebar att jag klarade den!!!
detta innebär 4 gratispoäng på riktiga tentan nästa vecka, totalt glädjerus! hade verkligen velat se min min när jag såg att jag klara den hade inte ens en tanke på att jag skulle klara den så, glad överraskning!
nu är jag på väg in till stan för att möta upp storebror för att kolla in tatueringsstudion han pratat om för att få hjälp att skissa upp min blivande tatuering, den ni!
efter det blir det middag och nån öl, fira kontrollskrivningen haha.
/ m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: