2013-09-12
 23:35:56

KS

förkylning, tandvärk, urinvägsinfektion och första kontrollskrivningen i matte imorgon. ibland är livet på tok för underbart!
allt på en gång,

riktigt jävla DRYGT!

och på lör blir jag 25, känns inte som någon vidare kanonstart direkt?

ångesten tickar på rätt bra från förra veckans besök av mr hyde. flash backs från livet jag valde att ta farväl av
usch fyfan hej, om man skulle ta och bli nykterist kanske, tills imorgon iaf..

köttat på med matten ikväll iaf, min självdiciplin går åt rätt håll, men fre den 13e imorgon dessutom, lovar att jag kommer vakna upp med en uppsvullen mun och en tand som värker utan stopp, en hals som är så tjock att jag inte får fram ett ord och katastrof verk från uvi en.
och kontroll skrivningen är väl bara att glömma?
älska katastrof tänkande!

men det blir nog middag med några av DBT tjejerna imorgon iaf, om jag har överlevt dagen dvs ha ha

Idag har våran älskade katt Malte varit borta i två veckor. det är så sorgligt när man inte har en aning om vart han tagit vägen, världens finaste misse =(





jag behöver en stor KRAM (och glass, massor av glass)

/m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: