2013-11-30
 20:13:40

risgrynsgröt, soffa och mys

Hallå hallå!
dåligt uppdaterande på mig men det är så det kan gå,
bra dag idag, 
varit på den årliga lagerutförsäljningen på Sense imorse, fyndat järnet på massor av passande prylar till skolan och massa anant kul till pysselkungen hi hi. 
drog vidare med mamma och mormor för att hälsa på morfar som ligger på sjukhus och var där ett tag. Stackarn ramlade och knät hamnade ur led. =(
 
har varit och hämtat min nya soffa som jag nu kämpat hela kvällen med att klämma in här hemma, så jävla skönt att kasta ut den gamla som hamnade i en jävla massa olika delar. sååå skönt! jätteskön ny och fin soffa som dock är aningen större än min gamla, har lite problem att få plats med skrivbordet som precis fick plats innan,, tror dock jag kan lyckas kämpa in det med lite hjälp. 
nu har jag döttt i soffan och det ser lite lagom ut som ett bombnedslag här inne, men julstjärnan är uppe och nu ska jag ta fram resten av pyntet också hihi
nu håller jag på att koka risgrynsgröt som jag fick ryck och blev jättesugen på.. att det ska ta sån tid dock.. men det kommmer bli så gotttt..
Jul är ju typ det bästa jag vet, pynt o baka o mysa med familjen. jag och mina tomtar på loftet :D
 
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: