2013-07-22
 10:43:37

rädsla och kärlek

god morgon,
tiden springer iväg och snart är det dags, jag både längtar och har en växande rädsla. nervositeten kommer och går. Det är så stort för mig!
i lördags lämnade min lillebror sverige för ett år i Australien. det är redan så tomt och overkligt, jag saknar honom men det är fortfarande förvirrat.
min problematik gör det svårare och jag känner mig som vanligt oerhört övergiven och funderar över hur jag ska klara av allt utan honon vid min sida.
men mest av allt är jag glad för hans skull, och inser att det finns ingen som förtjänar en så underbar tid som han. jag vill att han ska se allt och va med om allt som resan innebär.
men jag saknar honom redan, min lilla stora underbara lillebror.

/m






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: