2013-01-28
 23:14:15

plugg

ok dag
har mått riktigt dåligt i helgen med nå slags magsjuka. vaknade natten till lördag med såna magsmärtor jag aldrig vart med om samtidigt som jag måste haft skyhög feber, illamående och jag vet inte vad. panik, blev samtidigt sån panikångest då jag visste att jag va ensam hemma och ingen kunde hjälpa mig.
samlade mig för att kunna ta mig till toaletten ställde mig upp och svimmade av och ramlade ihop. kunde inte ställa mig upp och fick krypa till toan. tur att jag bor inne hos päronen nu när de vart borta iaf.. va helt borta med knivhugg i magen

helgen fortsatte med magsmärtattacker och ett jävla illamående.. börjar fundera på magsår?

blev hemma från skolan idag men mår mycket bättre så förhoppningsvis är det över nu.

fått en del plugg gjort idag men provade också äntligen på lite nagelgrejs och måste faktisk säga att det blev helt ok för att va första gången med gel naglar hihi.
slutade sock med att jag spillde ut limm på hela bordet, hade wn tidning under så fick bort allt utangör fort, vad jag dock missade va att det runnit in massa limm under tidningen och det svarta bordet har nu en 20 cm rand med vitt papper som jag inte får bort!!! någon som har tips på hur jag kan få bort det? sitter ju som berget mams kommer döda mig nör jag kommer hem!!!
/m
miss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: