2013-01-07
 16:01:39

nytt år, nya möjligheter.

God fortsättning,
 
 
 dåligt uppdaterande här. har varken haft lust eller tid. främst lust. 
 
julen har självklart varit underbar med familj och vänner  men jag önskar att det kunde vara allt och slippa att det fortsätter efter det underbara.
 
Jag älskar julen så oerhört mycket med familjen och allt pyntande och mys som hör till. Det är så mycket mig och min familj och vad vi alltid gjort. Bakar alltid 7 sorters kakor, pyntar överdrivet, mys med familjen helt enkelt.
 
Dock några jobbiga incidenter i london som kommer fam när man är så inpå varandra. det är inte alltid så lätt att vara mittensyster med två bröder. och det är alltid svårt att höra visa saker man inte vill höra.
största delarna var underbara dock! vi träffade supersöta ekorrar också!
/m
 
 
 
igår bakade jag morot och mandel cupcakes. supergoda!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: