2013-01-20
 22:29:47

glädje

Bra Helg!
Jag längtar sååå mycket tills lilltjejen får flytta hit =)
Jag är helt uppvarvad och ligger vaken och kollar på grejer jag ska köpa och fixa tills hon kommer =)
imorgon ska jag till banken för att fixa och sen är det bar att räkna ner, lagt in en nedräknings grej på mobilen och allt känns bra, ska plugga järnet nu innan så jag ligger före innan det är dags,

Jag har till 98 procent bestämt mig för namnet Fiona med fiffi som smeknamn hihi. men vem vet, jag kanske hinner ändra mig.

Idag har jag också lag upp min strikta budget för våren och allt känns sådär jättebra =)

Mams och paps lämnar oss för mexico inatt och såå skönt dom ska ha det! aningen avis såklart 2 hela veckor.
Byts av med Lise som kommer hem därifrån imorgon ska bli super o träffa henne och höra om allt =)

nu ska jag sussa

/m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: