2013-01-19
 11:55:18

F....

idag smäller det. En tripp till uppsala med mams och förhoppningsvis storebror, jag hoppas allt går min väg och i så fall är det 4 veckor kvar till mitt liv får en stor förändring =)
 
Dbtn i veckan. vad ska jag säga?
Gruppen var katastrof och jag hamnade i totalt kaos. Min inställning var helt och hållet att hoppa av.
MEN så vände allt när jag kom hem, och all ledsenhet vände till vrede.
Ingen ska få den tillfredställningen att få mig att hoppa av!
Jag är inte där för att skaffa vänner eller för att någon ska tycka om mig, jag är där för mig själv!
hemska människorna ska aldrig mer få trampa på mig på det sättet.
 
jag hör av mig senare, förhoppningsvis med bra nyheter och ett avslöjande om min hemlis.
 
/m


Camilla
PUBLICERAT: 2013-01-19, 12:35:35

Stay strong babe! Och lycka till idag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: