2013-02-05
 22:43:47

rökfri dag 3

3 rökfria dagar, önskar suget kunde gå över istället för att bli värre. Jag dricker kaffe - vill ha en cigg, äter mat - vill ha en cigg. Blir ledsen - villl ha 2 cigg /vilket är tyo 10 gånger på en dag) osv..
försöker leta reda op en anledning till o få ta en, men icke! nu ska jag sluta helt, så inga festcigg heller!
däremot vill jag köpa el cigg. det ska jag göra.
tuffa dagar, rökningen bidrar nog till att jag har gråtit varje dag sen i fre.
mwn det är konstigt, för den senaste tiden har jag varit helt känslokall, inte kunnat känna något sånt o absolut inte gråta, sen grät jag i terapin i fre och nu har allt spruckit. jag bara gråter och gråter.
rädslan är så stor, och sakamen, rädslan att bli ensam
rädslan
/m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: