2012-09-20
 00:59:07

stereo

gaaaah, inte rökt på mer än ett dygn!! 100 poäng, eller?
haha stolt över mig själv för har varit på gymmet även idag, psyk på morgonen och sen kemi lektion.. efter det har jag hållt på o ringt runt om kablarna till min nya bilstereo.. vilket jävla meck för lite kablar inte lättaste o få tag på rätt!
slutade med att jag fick fota kablagen i bilen o till nya stereon så förhoppningsvis ringer dom imorgon och säger att dom har de jag behöver så jag får sätta in nya stereon nån gång!! är tydligen inte så vanligt att byta stereo nu för tiden, spec inte på nya bilar.. men vafan stereon i min bil suger ju!!
den nya har bluetooth och lite andra funktioner som jaga tycker är nödvändigt.-. skönt o prata i telefon utan att hålla i telefonen och lyssna på musik via mobilen och spotify! hatar att lyssna på radio då samma låtar spelas 100 ggr/dag samt att antennen på min bil måste va sämst då jag typ inte kan lyssna på någon radio kanal.
längtar till helgens schema =)

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: