2012-09-29
 22:56:33

shopping

hej hjärtan!
blev några glas vin med s igår kväll. super skönt att prata ut om  allt och trotts alla våra upp och nedgångar kan vi alltid prata som vi sågs igår på ett eller annat sätt.. det är konstigt! men tror vi båda kände att det var skönt att tala om vad  vi tyckte och tänkte om aallt och lägga alla tankar och funderingar på bordet.. det var härligt och jag känner mig 300 kg lättare.
idag drog jag med lillebror mams och mormor till nackaforum för lite shopping, eller jag skulle vara smakråd och kolla på kängor eftersom det var min födelsedags present från lillebror att han skulle betala en del av dom. jag har ju letat ett tag och idag hittade jag exakt dom jag ville ha, de perfekta!
så 1100 från vagabond fick man väl unna sig? jag är  supernöjd!
blev även en bh då vi besökte en butik som sara tipsat mig eftersom inga utav mina bhar jag har sitter bra eller egentligen passar mig,  i denna butik skulle man få bra hjälp, självklart lite dyrare, men jag måste verkligen säga att det va värt det!
eftersom jag inte är krösus själv fick jag nöja mig med en, superfin svart! och jag kan bara säga, galet vilken skillnad! Jag som alltid trott att min storlek är 75C möjligtvis D fick skämmas när jag efter blivit måttad fick höra att jag var en 75E-F. och så nöjd, den sitter galet bra, superbra stöd,  men fortfarande superfin och utan vadd, gaaalet hur snygga tuttar man kan ha utan pushup!! så nu har jag helt enkelt fått inse att jag får lämna hm och alla "vanliga" underkläder bakom mig och istället lägga lite mer pengar på nåt ordentligt, dessutom känenr jag stor skillnad när det gäller belastning på axlar, eftersom jag haft problem med axlarna så.
lite leggins från hm samt en top som inte alls va snygg så den ska jag lämna tillbaka.
 
på återseende.
/m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: