2012-09-18
 23:32:05

gymx2

hej hjärtan!
vet ni vad? idag har jag vart på gymmet 2 gånger! var först där i förmiddags och körde cirkelpass med lise,, sen body pump med mamma! den ni..
nu blir det nya tag på träningsfronten, så mycket lättare att sluta röka då också.. idag har jag faktiskt bara rökt 3 cigg.. imorgon har jag tänkt mig 0!
ska till dorren kl 9 imorgon och börjar skolan kl 12. så tänkte köra ett träningspass där emellan och fortsätta på rätt spår ;)
på torsdag ska jag träffa jennie och anki som jag jobbade med på bromma, ska bli riktigt kul =) va riktigt länge sen jag träffade anki, jennie träffade jag i början av sommarn så ska bli kul o se hur mycket hennes mage har växt (!)
 
På fredag ska jag och mamma gå på Opera som jag fick i present av henne! hihi, vi har pratat om det i flera år men det har aldrig blivit av, men nu så! ska bli riktigt spännande, har aldrig sett det förut så ska bli en upplevelse, känns som om det kommer bli mäktigt! blir middag och nåt glas vin så helkväll med mamsen =) 
Barberaren i sevilla är det vi ska se.
 
på lördagen blir det ju firande med vännerna, ang. mitt förra inlägg är det lagt bakom nu, nu har jag försökt och det är ingen ide att ödsla tid på,  och jag vet att jag kommer ha en riktigt kul kväll med mina finisar, =)
skjuts är fixat härifrån till stan vilket inte hade gått om vi vart flera så det är perfa, tur att man har så fina brorsor som är shyssta och kör varsin bil, jätteskönt att slippa tänka på bussar o tider! =)
 
sovdags nu.
puss/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: