2012-09-25
 22:49:03

glad tjej 88

glad tjej 88!
hade en underbar kväll med mina <3 i lördags och va skitkul! trots allt knas hit o dit blev det såå lyckat =) GLAD! 
 
i fredags va jag först med mams på opera och såg barberaren i sevillia nu stavade jag säkert fel men men, va faktiskt riktigt häftigt  och definitivt något jag vill göra igen =) supermys kväll med mams!! och så mäktigt!
(hahaha shit vad man ser att min spegel va smutsig på bilden nedanför, den är rengjord nu hahaha)
 
 
 
 
 
på lördagen drog jag och mamma på body pump kl 10 (hurtigt blev ändå några glas vin på fredagen) och sen hem och fixade för att tjejerna skulle komma.. Lise kom tidigare och hjälpte till o fixa =)
sen kom sara camilla carro och emelie och vi drack lite drinkar och pratade skit innan brorsorna kom och körde in oss till Ett ställe där vi hade en superrolig kväll (jag iaf) .. blev kanske lite många drinkar!! haha
superkul va det iaf. lyckad utekväll! har ju verkligene vart trött på att gå ut men sånna där kvällar får en att gilla utgångar trots allt, så länge det inte blir för ofta! ;)
 
och inte vajag speciellt bakis på söndagen, skittrött och seg men ingen huvudvärk eller liknande, skönt va? =)
 
hur som helst, jättebra dag har det vart idag också, fått en massa bra grejer gjort! skrivit kemiprov, gjort  klart mina labbrapporter, städat tvättat och diskat skickat min retur till nelly och avslutade dagen med att dra till gymmet med brorsan som mördade mina gäddhäng! haha.. mördade mig själv 30 min på crosstrainern och sen med bror! kul, ska fortsätta åka in med honom på kvällarna han peppade gärnet och lärde mig bra övningar, kul =)
har till&med pratat med S om att ses och prata ut om allt. tror det kan va väldigt bra då allt blivit kaos. vi får se hur det går.
 
glömde ta mina meds igår och kände dom där hämska känslorna som jag inte kännt på länge. kaoset, okoncrntrerad och omöjligt att sitta still. ångest och segt, meningslöshet. inget mer slarv för idag kändes allt mycket bättre igen,, tänk att några piller kan göra så stor skillnad?
 
<3
/mallan
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: