2012-09-26
 23:42:46

finnattack!!

ännu ett mördarpass med lillebror!
idag va det benens tur att visa va dom gick för, vilket dom verkligen fick! redan vid knäböjen fick jag blodsmak i munnen, ordagrannt, sen kkörde vi vidare och det svartnade för ögonen och jag höll på å kräkas, hahahaha..
så jag körde verkligen gärnet, inget annat! kul, blir som att ha en egen PT.. haha så både rumpan och benen är döda och jag vill inte ens tänka på att jag ska kunna gå i två dagar nu också?
 
alltså jag har fått så sjukt äcklig hy! i ansiktet, jag som alltid har nästintill superbra har nu fullt med pormaskar och finnar, ojämnheter och jag vet inte vad, blir tokig!! måste nog sluta röka,
sen har jag slarvat järnet med hudvården,, sover gärna med smink.. har vart så slö! men värsta är nog att min ansiktskräm är slut så har knappt smörjt in mig,, eller med hudkräm,, usch o fy va dåligt! men har inga pengar över just nu? hjälper ju inte att det varit läckande vecka heller!
 
körde ett pormaskplåster på näsan iaf,, haha tycker inte det hjälper..
imorn måste jag färga ögonfransarna,,
 
/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: