2012-09-15
 23:47:40

ångestladdat

hallå finisar,
tack för all uppvaktning på min födelsedag som va jättebra =) har haft två jättemysiga dagar med familjen och idag var släkten här och åt middag, jättemysigt!
idag blev dock en jättestressig dag som fick en rätt rejäl svacka på dess mitt, en såndär känslo attack bröt ut vilket va väldigt länge sen nu, så har haft den där klumpen i magen efter, känns sådär...
Har bakat både idag och igår och så gick det lite fel mitt i och det va ju inte så härligt i stressen för att hinna klart..
sen är det de här med födelsedags firandet nästa helg med vännerna. Jag tycker såntdär är rätt jobbigt då tankarna alltid går att allting kommer sluta med att jag står där själv och ingen ska komma, vet inte riktigt varför men det är en ganska ångestladdad grej, nu tog jag mig i kragen eftersom jag överhuvudtaget inte firade min födelsedag förra året och bjöd in flera utanför min "comfortzone" både för att utmana mig själv och för att vara trevlig.
detta gjorde jag också flera veckor iförväg för att inte vara ute i sista minuten. och jag har nu fått mina känslor bekräftade, det här är definitivt sista gången jag gör detta .
Jag blir så jävla ledsen när folk överhuvudtaget inte ens kan svara, det är väl bara att säga nej då? så jäkla ignorant och ointresserat, personerna som jag inte känner är mina närmsta är som det är, men folk man trodde att man stod närmre än vad man tydligen gör? känns lite som om man försöker skjuta upp på att svara för att se om det händer "nåt bättre"?
ignoranta svar och det värsta  kom idag från någon jag trodde jag stod nära, efter att jag frågat (igen) om personen skulle komma eller inte. jag förstår inte, om jag inte hade frågat igen skulle man bara låta det rinna ut i sanden och inte svara då eller?
äh, jag blir bara så jävla ledsen och besviken. Trött på att försöka.. 
hela grejen är så laddat för mig så blir liksom stressad och nervig. tillsammans med stressen för att hinna klart med bakningen,, ingen bra kombo.
ringde stackars lise mitt i mitt gråtande  och jag är så glad att ha denna underbara tjej där, hon är bäst!
och sen menar jag ju ingenting illa till dom fina vänner som har hört av sig och svarat och allt.. ni är såklart underbara! menar ioförsig inget illa till de andra heller jag blir bara besviken och ledsen, det är allt!
 
snurrigt inlägg. behövde bara skriva av mig.
 
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: