2012-05-02
 22:52:16

yää

hej hjärtan!!
förlåt för mina usla uppdateringar, har haft fullt upp och ingen ork för att logga in här,, haha .
tränat på som vanligt och hade en sjukt bra valborg.
va ju på räkbåt (tacos för min del) och drack för första gången på ca 2 månader? och fan va bra det gick, va ju nojjig med nya medicinen och allt men näe, det gick så bra och det känns jättebra att det gjorde det =) hade  en super kul kväll, va jättekul att träffa massa folk som man inte träffat på jättelänge och ja, spelning o så, kul i jul! =)
vaknade pigg på tisdagen åh vad jag gillar att man kan hålla sig till att dricka lagom och ändå ha kul, och vakna pigg, kuul!! sov dock jättedåligt.. vet inte när jag sov borta sist så nu kunde jag knappt sova något alls..  kanske va för att jag är van med täcket nu så blev knäppt att sova utan det.. så efter några timmar blev jag riktigt trött och somnade..

idag har jag vart hos dorren, eller ja arbetsterapeutenm och fick en jättebra present, visar imorgon! =)

puss
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: