2012-05-03
 11:42:28

Planering

hej hjärtan!
blodtrycket va finfint och allt gick bra, fick ta urinprov som självklart va negativt på alla plan så härligt besök, jag ska fortsätta träffa katja under sommarn tills jag börjar i dbt. känns bra, för jag gillar henne.

idag blir det plugg och  fix, känns bra! och så crossfit ikväll.. haha fyfan.. men ska nog gå bra, blir skojs! ni ska få se min fina present från arbetsterapeuten, så bra och perfekt för mig med min dåliga planering.. det ska nog göra det lite lättare för mig att få ihop min dåligt strukturerade vardag =)
Måndag till söndag och en spalt med kom ihåg grejer, så perfekt :D jag gillar den redan, och jag hoppas verkligen den kommer funka bra för mig! =)

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: