2012-05-10
 22:39:50

yäää

Hej fina ni!

idag har jag varit hos studievägledarn, och fyfan vad skönt och roligt det känns att ha varit där, jag är så taggad på allt just nu, fan va bra allt ska bli!! =D
jag är galet glad och taggad, och för första gången i mitt liv vet jag att det här verkligen är något jag vill göra, yey!!

Så, till hösten blir det lite hårdare plugg än innan för att få behörigheten färdig. Eftersom jag egentligen bara skulle ha 50 poäng kvar till hösten har jag lagt om det hela lite och hoppat av företagsekonomin samt att jag hoppat av matte C pga att dom ska göra om kurssystemet och betygsystemet och fy så krångligt det blev,
MEN, nu skickade jag in ansökan för att läsa fysik 1, 150 poäng, Kemi 1, 100 poäng och sen blev det då MAtte 3c, som då ska va motsvarande för matte D, elelr Matte c? eller en blandning? jag vet inte tycker dom har krånglat till det som fan med det där systemet så jag har ingen jävla aning om vad det är.. Men det blir nog rätt och ska räcka till för att jag ska kunna köra en teknisk bastermin på KTH för att sen söka vidare till... trumvirvel, byggteknik och design! Det är min plan och jag tror att det skulle vara galet roligt och precis i min stil. Jag är sjukt taggad för första gången och ja, det här ska bli galet kul!

/ mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: