2012-05-14
 15:09:40

ett steg framåt..

..3 steg tillbaka
Jag är så trött. så energilös. så slut, min ork är verkligen slut, jag orkar inte låtsas mer, men jag vet inte hur man slutar? hur är man då? hur gör man? hur lever man utan att tänka såhär, känna såhär? jag är så fruktansvärt trött på att spela glad och att jag mår bra, det har jag gjort hela mitt liv, spelat, låtsas, dragit mig undan när det blivit lite jobbigt och sen kommit tillbaka med samma påklistrade leende.. men jag orkar inte mer nu? jag gör verkligen inte det. jag är slut, jag är trött. trött på den här ständiga känslan som aldrig försvinner? trött på allt det här, jag vill bara må bra och vara glad och sluta känna såhär, det pågår ett krig i min kropp just nu som jag inte vet hur jag ska hanskas med. Det va ett tag sen det va såhär nu. som min energi till att låtsas bara försvann,,
men det är klart den kommer tillbaka nu,, när allt äntligen börjar gå framåt.. börjar något bli bättre på ett plan ska det självklart bli sämre på ett annat .
jag tröttnar, ta mig härifrån. jag vill flytta ut ur min kropp, elle jag  vill att dom här känslorna ska göra det,
ååååååååååååh


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: