2012-05-08
 22:25:40

brand

shit, ig på mig den senaste tiden!
fullt upp med träning plugg och annat. dåligt!

Idag va jag i skolan, på gymmet och sen kom Hanna hit och vi käkade lunch och fikade i solen, såå härligt väder! o va så kul o träffa hannis, va allt för länge sen, saknat sötnöten!
sen drog jag till gymmet igen och körde ett pumppass.. haha fan dubbelt idag igen då..

fy i helvet.. påbörjade en jättestädning igår så det va ju bra, på kvällen tände jag massa ljus och skulle kolla på big brother,, tog fram ett geléljus jag inte haft framme på länge och ställde vid tvn,, började diska o fixa lite och när jag kollade på ljuset igen, som va som en glasskål med gelé, brann hela jävla skålen!!
jag fick fullständig panik och blackout och tyckte det va en bra idé att hälla vatten på.. icke, det blev årets fyrverkeri och hela glasskålen exploderade och lågorna bara steg,, jag fick ännu mer panik och försökte flytta tvn som inte gick och bara skrek som en tok.  efter kämpande fick jag fram mammas nr och dom kom springandes inifrån och kvävde elden med en handduk.. hahaha.. jag va helt skärrad resten av kvällen och ahde fullständig panik..
jag är inge bra på sånadär situationer vet jag nu,, usch och fy får bara panik..
fan ska aldrig mer ha sånnadär ljus,, så om ni har sånna va försiktiga med dom.

för övrigt ttror jag att jag fått öroninflammation.. måste gå till dorren imorgon..

puss

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: