2012-05-30
 17:34:16

150 poäng, check!

instabil period, kort och gott.
ena dagen botten, andra dagen,, helt okey.. ganska kaos artat. har varken haft lust eller tid att skriva,
eftersom jag samtidigt haft hur mycket som helst de sista veckorna i skolan,
men igår skrev jag sista provet vilket betyder att denna termin är avklarad, riktigt skönt =)

VG i psykologi B blev det, jätteglad för det! kämpade som fan med att få in sista upg vilket jag fick, och det slutade i detta betyg, impad av mig själv som kämpat mig igenom skolan trotts min svacka,

Naturproven är avklarade, men sista är inte rättat än så vi får väl se, förra provet som jag skrev förra veckan fick jag tillbaka igår, och jag fick 67 av 74 möjliga,, fan det lönar sig att plugga =) så vi får ävl hoppas att det här provet jag skrev igår gick bra också.. men vad vet jag? hann inte riktigt plugga ordentligt,, men jag hoppas att jag klarar det =) svarade på alla frågor och skrev så mycket jag kunde,, jag harj u så svårt att komma ihåg alal dessa termer och namn på konstiga grejer så jag gjorde så gott jag kunde.. vi får väl se helt enkelt =)

På fredag tar lillebror studenten så är en del o fixa tills dess som jag lovat o hjälpa till med. Blir kul =)

jag lever iaf, så ni vet ;) bara mycket skola och dålig period. men det blir nog bättre snart.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: