2012-03-21
 23:13:22

yo

dålig uppdatering!
i know.segt värre, jag är så sjukt sugen på en chokladbit!! men icke. jag har vart stenhård o det har gått riktigt bra, fan det känns skitbra!
idag körde jag första joggingrundan ute, fyfan va skönt det va, o det gick riktigt bra trotts mina mongo knän..  dock blir det bakslag efteråt när jag knappt kan ställa mig upp när jag suttit ner,, halvkul.. måste verkligen kolla upp det där men har ju inte orkat.. ska försöka ringa o boka tid imorgon.. Lise pratade om att det kunde vara ryggen som va sne och man bara behövde knäcka till den.. kan ju hoppas på det istället för att det ska va nån överbelastnign o man inte får träna.. haha. vi får väl se!
Den här veckan har mina kurser börjat, efter mycket om och men kommer jag att läsa Naturkunskap B, Företagsekonomi B, Matte c och Psykologi B. Jag är taggad! kommer bli sjukt skönt när det är klart tror faktiskt att det är mina sista kurser. blir halvtid så får vi se hur det blir med sjukskrivning på fre.

Kommer bli en kul helg!
på fre ska jag köra en morgonträning med lise,, sen till dorren och vidare till skolan för första lektionen i Psykologi B. Efter det ska jag in till stan för att hämta kussarna från dagis för att sen åka hem till dalarö o mysa!
Lördagen får vi se om det blir någon träning, på kvällen ska iaf Sara firas så blir skojs =)

nej ska nog slagga nu.


/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: