2012-03-04
 14:47:12

v

heeej vänner! =)
gud  va dålig jag vart åp å skriva den senaste tiden, mycket av ingenting, tagit lite ledigt från allt.. haha! dålig tränign den här veckan, tog ledigt både tis fre & lör.. dåligt! idag ska jag dock på pumpen med mamma.. körde pump i torsdags också, vilket va riktigt kul, för sist jag körde pump va innan jag började köra ordentligt med lise. vilket visades nu, för jag hade dubbla vikter, mer i vissa fall, från sist jag körde, KUL!
gillar bättre att köra mitt&lises träningsschema men eftersom hon vart sjuk den här veckan har jag kört några gånger med mamma istället, så tråkigt o köra själv!
men imorgon ska vi börja igen, skönt det!
i fredags blev det en spontan utgång med lise, itne alls planen. hon ringde o fråga om jag ville komma över o vi käkade lite middag och drack lite vin. vi bestäme också då oss för att dra till ollan och efter det är det ganska svart.. FYFAN. har inte vart ute på länge och inte druckit sådär mycket s en, ja, jag minns ärligt talat inte. tror det va bandit kryssningen sist jag blev sådär, FYFAN. usch, jag vill inte höra nåt och det får gärna bestå svart för mig. FYFAN! never again. nu blir det nyktert ett jävla bra ta fram över. är så sjukt trött på mig själv när jag är full o att göra bort mig på fyllan, fan om jag bara kan lära mig nån gång. nu är det för mycket.  dags o dra ett streck o gå vidare! igår låg jag hela dagen och ville skjuta mig själv i skallen det va länge sen jag ahde såndär bakis ångest, men men. nu är det över o gjort o jag hoppas jag slippe´r tänka på det där nå mer, fyfan!
hahaha fick psykbryt innan jag drog till lise i fredags för att jag inte hittade mitt svindyra kanebo puder. vände upp och ner på hela huset och skällde ut mamma för.. ingenting? blev helt tokig..
igår htitade jag det dock, hadee av någon anledning ramlat ner i victors cross-stövel hahaha,, fyfan
nej ni, på återseende.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: