2012-03-05
 23:17:32

vi kör på!

godkväll!
fick för mig att bädde sängen sååhär på kvällskvisten, så mysigt o krypa ner i nya lakan. dessutom hade jag en massa smulor i sängen efter helgens bakfylla otrevligare sovplats får man ju leta efter,, nu är det iaf mys och skönt!

idag kom det ett nytt avsnitt av the walking dead och desperate housewives,  alltid lika spännande.

jag pausade precis mitt facebook konto, visste inte att man kunde göra det utan att det raderades, men det kunde man berättade lillebror, bra! känns riktigt skönt o slippa tänka på det där ett ta,, vi får ju som sagt se hur länge det varar men idag har gått riktigt bra, tagit bort appen på mobilen och fb som startsida så känns prima! saknar mina spel lite dock? haha, nördig man e!

nu är iaf bilen fixad och klar så nu slipper jag tänka på det, behöver dock lämna den på service när jag får pengar.. får se när det blir dock? inte än på ett ta som det ser ut nu..

Fyfan va slö jag känner mig, i lördags när jag låg i min säng i stort sätt hela dagen och va bakis flyttade jag tvn så den står vid sängen, känner mig verkligen som en deg.. men det är asbra eftersom min soffa är så sjukt obekväm så kan jag kolla på tv frå nsängen som är betydligt skönare.

Imorgon ska jag upp tidigt och hämta lise vid redan kvart i 8 för o va på gymmet 8! mage och rygg står på schemat så blir ju skönt att ha det avklarat. jag ska ju nämlgen klippa mig imorgon så vi får väl se hur jag ser ut, ska va hos Sara kl 10 därav den tidiga träningen. men blir ju bra!
Bra pass idag med ben och axlar känner mig helt slut i kroppen efter gårdagens pump dock, men men. så det kan gå antar jag! blev ett Sh'bam pass efter styrkan också! jag gillar verkligen det där passet, sjukt skönt och så kul!

nej ni. sova eftersom man ska upp tidigt imorn?
sussa sött!

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: