2012-03-27
 23:20:52

täcke

hejj fina!
dålig uppdatering, har varit så sjukt stressad och mycket ångest den senaste veckan så jag har helt enkelt inte haft ro att sätta mig ner o skriva, nu ska det dock bli ändring på det!
Nu är allt på uppväg och det känns som om jag börjar se ett ljus i tunneln, och det känns riktigt jävla bra. I fredags blev jag sjukskriven i två månader och det känns så bra att bara kunna fokusera på mig själv utan att stressa järnet över pengar. eftersom jag springer hos läkarn ca 2 gånger i veckan och allt så känsn det riktigt bra att kunna lägga det i fokus.
Hade en trevlig helg! hämtade små kussarna på dagis i fredags och åkte kommunalt hem till dalarö, hade en kul dag med dom =) i lördags firade vi sara som fyllde 26 mysig middag och lite vin, jättemys!
söndag hade jag och lise en riktig gammal löken&löken dag. Käkade kebab på arenan som vi alltid gjorde förut, sen drog vi till godissvampen och köpte massa godis haha, sen svullade vi framför gamla filmer. riktig mys dag!

igår va jag rätt degig men drog och käkade middag med cg & sara på min favvo resturang Kamarina. super länge sen vi sågs så va riktigt mysigt =) är så skönt att trots att det va typ 6 mån sen vi sågs så är det fortfarande så lätt o ses o umgås, skönt! =) va iaf supermysigt o kul, och jättegod mat såklart =) hihi..

Idag va jag uppe med tuppen och drog till skolan. sen vidare till sandra och dorren och sen till gymmet. mer om det imorgon,
nu ska jag sova med mitt nya kedje täcke, supermysigt!
lyssnar på alfons gör jag också, hihihi..

pöss
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: