2012-03-08
 22:51:50

tröttis

hello!
hela veckan utan choklad och andra onödigheter avklarad, idag vart jag dock så sjukt sugen så nu äter jag en liten bit, gott är det vill jag lova ;)

bra träningsvecka har det vart också. körde morgon pass med löken idag och drog vidare till dorren. imorgon blir det dorren sen träning och sen träffa ess på kvällen! va fan mer än två månader sen så det är inte mer än dags för det! ska bli riktigt kul, dricka några glas o catcha up lite ;P

jag gillar min lugg, känns skönt o kunna ha håret uppsatt utan att se ut som en slickad katt.. dessutom kan man gömam sig under den,, hahaha!!

nej fyfan va tråkigt jag är fett trött o är itne alls på skrivhummör haha.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: