2012-03-04
 23:01:10

Pause

herregud vilken bakfylleångest som pågår i min kropp just nu. det här är värre än på jävligt länge.varje gång jag loggar in på fb så får jag panik och tror att världen ska explodera, fyfaaan det här är galet. så nu är det bestämt, jag ska ta en pause. från fb! för att bemästra av det här så är det ett välbehövt, det här är skit. vi får väl se hur länge det varar, dagar, veckor? inte vet jag. nu ska det iaf bort ett tag tills ångesten lugnat ner sig. 
så ni vet, ni får inte tag på mig där ett ta fram över.  

så jag försöker blicka framåt. Imorgon ska jag lämna bilen på service på morgonen :S och så träning med lise på kvällen. den här veckan ska det fan inte bli nå fusk med tränignen! bästa för att få en att må bra är ju träningen så jag satsar på det! pratat med ess om att ses, blir kul!


lillebror  sa åt mig att lyssna på den här låten, wtf?

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: