2012-03-29
 14:00:46

Naturkunskap B

hello nötter!
Vem tror ni va på gymmet 7 imorse? haha jo visst fan va det jag! Lise skulle till skolan så vi va där tidigt för o köra innan, riktigt impad av mig själv att jag va där 7 trotts att jag inte hade nån tid o passa? bra jobbat! Mage och rygg o känner att en träningsvärk väntar imorn ;P passade på att sola 30 min också, så man inte känner sig som liket.

Har suttit och pluggat sen jag kom hem, fan va impad jag är av mig själv? Naturkunskap, en utav min distanskurser, och fyfan, distans är fan tungt. eftersom det blev fel med min ansökan har jag inte kommit igång förns nu så håller fortfarande på med förra veckans uppgift.. alltså det är typ 2 fråger för varje sida på exakt allt som står på varje sida,, det blir ju sjukt svårt att inte skriva av när man sitter såhär.. hmm vi får väl se,, dom vill väll bara veta att man har läst o gått igenom det ordentligt antar jag men tar ju rätt lång tid o sitta o skriva av. <3 synonymer funktionen i word! haha..
har mått lite illa sen morgonens tablett frukost så blev lite riskakor och kaffe till lunch, heeeelt okey! ska försöka få klart det här nu, ska köra mormor till centralen vid halv 5 så det blir till o jobba på.. ;)

pöss
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: