2012-03-06
 22:31:48

lök

hej hjärtan!
jag skulle kunna döda för en chokladbit just nu, fyfan va sugen jag är!!!
men 2 dagar avklarade utan en enda sötsak, bra för o va jag vill jag lova, haha!
tänker på hur mycket jag faktiskt gick ner i vikt i somras bara genom att sluta äta en massa onödiga sötsaker, så nu ska jag fan stå på mig o köra!  självkalrt vill jag fortfarande äta vad jag vill på helgerna men jag måste fan lägga ner o äta som jag gör i veckorna, nu ska jag fan bli nöjd med min kropp!

stolt över mig själv, va uppe med tuppen och gymmade med löken redan kl  8 imorse, blev ett mag&rygg pass och en halvtimme på corsstrainern, yäää! så skönt att ha det avklarat!
anledningen till den tidiga träningen va ju då att jag skulle va hos sara kl 10 för att bli fin i håret, och det vart jag! ´Dags för förändring har jag kännt ett ta nu och det blev det, ni får se bild imorgon =)

och så bakar dom chokladbollar på bigbrother, faan då. såg ioförsig inte så smarrigt ut men iaf..

Imorn blire Sh'bam och arm&bröstpass, yeee. får se med vad jag hittar på.

lökigt läge. jag saknar mina spel på fejjan. men det är  fan sjukt skönt..

tråkigt läge.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: