2012-03-13
 23:37:28

kör på!

Idag bestämde jag mig för att anmäla mig till det här!
http://hundragrymmadagar.shapemeup.se/anmalan
fan va spännande och motiverande, så nu ska jag ta nya före bilder och ta exakta mått och fyfan va hårt jag ska köra! Det är så kul att man börjar känna sig starkare och att musklerna börjar bli lite sörre! för första gången i mitt liv har jag börjat känna att armarna är hårda och man börjar syna en liten muskeeel hahahaha. jag är så stolt för att det börjar synas sakta men säkert och det är så kul!! love it!

klarade förra veckan superbra utan choklad, trots att jag va sjukt sugen vissa gånger gick det riktigt bra att bara ta ett äpple eller liknande, stolt över mig själv! känner direkt att jag intek änner mig lika svullen som innan så snart borde man ju  bli lite smalare också =)

Idag körde jag pump med maaaadre, skulle tränat med lise men eftersom det blev lite förändring för mig på schemat så blev det ett lite senare pump pass istället! kul det meed som variation! igår va det sh'bam som gällde.

Imorgon tänkte jag ta mig dit på dagen och köra ett GT (-L) pass haha, har samlat på mig 3 poletter så det blir 30 min solning istället för 10 x 3.. skönare o ta allt på en gång o så tar det mer, yäää!

Hoppas hoppas hoppas dagens, det vore bara SÅ kul och perfekt! Man vet ju aldrig hur det gått men det kändes bra.. vi får se helt enkelt,, början av nästa vecka!

/mallan







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: