2012-03-05
 14:22:05

It doesn't mean I'm lonely when I'm alone

hej hjärtan!
vaknade upp med en mycket bättre känsla än igår, skönt!
drog in och lämnade bilen vid 8, fick ta bussen (!!!!!) hem igen och kommer få ta bussen för o hämta den, fyfan! jag hatar bussen!
ska snart dra in för att träna, och hämta bilen då, skojs! första ordentliga veckan med nya träningsschemat så blir kul! satsa hundra procentigt på träningen nu igen, yeyy.
jag är sugen på pannkakor. det ska jag nog äta till middag, haha. jag va  ju pannkakskungen när jag va liten såå

jag såg filmen om cornelis här om dagen. den va riktigt bra!¨jag gillar ju både filmer och böcker baserade på verkliga händelser, framförallt självbiografier. men iaf. den va riktigt bra, och massa bra musik, hemsk, men bra! 

/mallan





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: