2012-03-15
 22:35:12

=)

Hello hjärtan!
fan va den här veckan har rusat förbi! bra vecka?
sjukt otaggad på träningen har jag vart men trots det har jag tagit mig dit varje dag, bra jobbat? det tycker jag iaf!
idag va jag på pump med mor min och jag känner att armarna är heeelt slut, skönt är väl det!
Igår fyllde mormor år så vi va där och käkade smörgåstårta,, fyfan va onyttigt, men gott!
På Lördag så ska mormor då ha fest eftersom hon fyllt 75, och jag och lillebror ska lattja bartenders haha.. så vi har valt ut några drinkar som vi ska stå där o blanda hahaha kommer bli grymt!
Imorgon blir det upp tidigt för att träna med löken första gången den här veckan, vi har inte kört tillsammans alls,, så det blir kul! kör alltid som hårdast när jag tränar med henne.. så blir bra! =) sen ska jag till älvsjö för att prova ut ett kedje/boll täcke.. ska bli så spännande att få ett sånt! jag hoppas verkligen det kommer hjälpa så man kan sluta med sömntabl.
så har jag ju lovat att göra pannacottor till mormors fest så det ska jag hinna med att göra imorgon, och så ska jag hjälpa dom att fixa lite i lokalen.. Kvällen kan dessutom bli spännande? vi får se hur det blir men man blir ju lite nervig. hur som helst så blir det en kul grej...
Lördagen kör vi träning på morgonen och så blir det ju fixa o hjälpa till med festen resten av dagen.. jag vill hinna tvätta min bil i helgen också... kul i jul!

nej ni

kram
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: