2012-03-30
 20:14:28

dag 2 med concerta

vad trött jag blir, här hade jag skrivit ett långt inlägg och så försvann det när jag skulle spara det, fml!

konstig dag, vart i skolan, pallade inte träna då jag hade massa träningsvärk o kännde mig trött, ingen lust alls! så drog mig hem o pluggade istället, skrivit på naturkunskapen hela dagen i dag med, duktig tjej 88!

Som jag nämnde tidigare har jag ändrat min medicinering och började med concerta igår.. Jag vet inte riktigt hur det känns? det är någon konstig känsla som kryper sig in som jag inte kan sätta fingret på,, krypningar i kroppen och mår sjukt illa varje gång jag äter nåt,, känns liksom lite,, luddigt? och kännt mig lite orolig i kroppen på nåt sätt,, och fick en ångestattack i skolan,, vilket ioförsig inte är nån ovanlighet men jag vet inte,, har dock haft ro och kunnat sitta o plugga två dagar i rad, vilket är jävligt ovanligt.. men har inte direkt kännt mig super lugn och sansad eller mindre stressad? min läkare sa att allt skulle kännas prima direkt så jag har kännt mig jätte nojjig idag, men så har jag suttit och kollat runt på nätet vad folk har skrivit och det är jättemånga som skriver om att det inte alls kändes bra i början, men att det blir mycket bättre efter de första dagarna.. vilket jag också tycker låter troligast? man måste väl liksom vänja sig på nåt sätt innan?  äh jag ger ju det här en chans nu så vi får väl se hur det utvecklas.. jag hopas verkligen det blir bättre för det här känns ju inte så roligt. men ja, det har ju bara gått två dagar så vi får väl se hur det går,, jag kommer uppdatera.

puss så länge
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: