2012-03-11
 19:16:03

bj

hej hjärtan!
dåligt uppdaterande, jag vet!
efter två månader va det äntligen dags för mig och ess att ta några glas vin! i fredags efter gymmet hade vi en super mysig kväll, jag tog det rätt lugnt efter förra helgens bravader. drack ganska så lagom, tog en sväng förbi ollan ochh sen efterfest, jag drack dock inget mer efter ollan,, trots att jag "somnade" tidigt, så sov jag inte alls på hela natten,, riktigt dålig sömn, drog hem tidigt och sov resten av dagen,, inte för att jag va bakis utan för att jag itne sovit. kul i jul? näe men va kul o träffa sandra i gen så va en trevlig kväll!

fyfan.. jag va så jävla sugen på B&J  i lördags  så när jag va på ICA upptäckte jag deras egna motsvarande,, så bestämde mig för att testa den.. den va till&med dyrare än B&J.. min favvo är ju Chocolate fudge brownie så det fanns än "chokladglass med brownie bitar" fyfaaaaaaaaaaan vilken besvikelse.. den va sjukt ÄCKLGIG! brownie bitarna va torra som jag vet itne vad o va  söndersmulade i hela glassen, USCH! aldrig igen, ville bara åka tillbaka och byta.. haha

sov ännu längre idag va helt död igår lillebror hade ringt och ville ha skjuts vid 11  12 tiden i natt och jag vaknade inte ens, jag vaknar alltid av min mobil! så död va jag..

drog till gymmet och körde body pump eftersom jag hoppade gårdagens träning, så veckans 6 pass blev avklarade, yes!!

fan va det är skönt att ha kommit igång så bra. 10 poäng!

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: