2012-03-29
 22:54:54

Biggest looser

godkväll sötisar!
bra dag, har fått en hel del plugg gjort men har ju också en hel del kvar, så imorgon ska jag ställa klockan på sju och gå upp o dricka kaffe o göra klart naturen. Sen är det psykologi vid 11, frågan är om jag ska satsa på att träna innan? för efter skaj ag ju träffa Carro för en fika, vi har ju inte setts och nu har hon ju ändå vart hemma ett tag, så ska bli riktigt roligt =) så får nog bli träning efter det om jag inte pallrar mig iväg tidigt vilket jag inte tror... haha.

Nu har jag kollat på  kvällens final av Biggest looser som jag sett fram emot hela veckan! det är helt SJUKT va duktiga dom flesta vart och gått ner, det är så roligt att se att dom faktiskt kan klara av det och en kvinna tycker jag tilloch med hade blivit FÖR smal.. bra jobbat måste jag säga. Det är häftigt hur mycket man förändras när man går ner i vikt, många utav dom kunde man knappt känna igen, häftigt!
Av de två som stod i final tycker jag rätt kille vann, han var så gullig och jag får ju alltid såna medkänslor när någon ser ensam ut.. så jag hoppas verkligen han hittar kvinnan i sitt liv nu, blir så glad för alla deras skull som klarat av det! man kan ju inte bli annat än motiverad,

/mallan




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: