2012-04-01
 00:48:00

Bättre

heyyy nerds.
Mychet bättre dag har rullat förbi, inga ångestattacker och inga krypningar i kroppen, skönt..

Fullspäckat schema har jag haft, va på gymmet kl 10 och körde body pump med mamsi, vidare till nacka forum för att hämta o kolla runt lite, mamma skulle köpa lite grejer så jag va sällskap, jag gillar nacka forum, det är ett riktigt bra centrum. mysigt och har alla affärer man vill ha o lite till, kul! dock va det aldelles för mycket folk idag så jaag fick bara panik av att va där, usch!
drog vidare till ikea för att mamma skulle handla lite grejer, är man på ikea så kan man ju inte låta bli o handla nåt, så jag fick med mig lite smått och gott också.. jag gillar att gå på ikea.. mys!
drog även förbi coop o handlade lite, så vi va inte hemma föns vid 4 säkert halv 5, lovar att jag va helt slut! 

jätte kul för efter sjukt många års jobb har pappa fått klart hela övervåningen på huset och idag flyttade vi upp tv och allt som skulle va i andra rummet där uppe.,. så ahr vi invigt nya soffan och kollat på film ikväll.. jättemysigt =) 

fan jag har fått så jävla ont i mitt lår, det liksom äömmar i skinnet. läkarn sa att man kunde få så första veckan  med täcket eftersom jag valde ett så pass tungt, så jag antar att det är därför... jag sovar ju alltid påvänstra sidan så det är högra låret som är ömmt,, inge vidare mysigt! 
illamåendet har gett med sig lite idag också, jag har kunnat äta utan att känna att jag måste spy,, skönt!

nej förfan nu är jag trött, har somnat till två gåner ikväll redan, så ska bli så skönt att äntligen lägga sig ordentligt.

puss så länge

/mallan 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: