2012-06-10
 23:13:31

=)

en riktigt bra dag har det varit, för omväxlingens skull,, eller i alla fall kvällen =)
Drog till heron för bio med CG.. jättemysigt att ses! käkade tacobar som förr i tiden och såg sen filmen chernobyl diaries.. hade nog lite för höga förväntningar på filmen för blev rätt besviken =(  riktigt bra plan och början, själva historian va bra och en hel del hoppa högt stunder och några skrik från mig haha,, lättskrämda malin ;P men näe,, det kunde varit så mycket bättre,, själva "monstrena".. precis som camilla sa så kändes det inte riktigt som om dom som gjort filmen inte själva visste vad monstrena skulle va för nåt.. det va liksom lite ologiskt,, som zombies, skalliga,, dvärgar? äh jag vet inte.. man fick liksom aldrig riktigt se dom ordentligt vilket va lite lökigt,, dom kunde varit mycket läskigare och bättre gjorda.. "mutanterna" skulle ju kunna vara så äckliga,, men dom vart liksom smo zombies? människo ätande zombies som inte va i ljuset, men ändå hade gjort en eld i en lägenhet? hmm.. nä.. besviken,, för ja storyn va ju bra men det kunde gjorts på ett mycket bättre sätt.. haha

lämnade cg och fikade lite =) så länge sen jag va där med tanke på att jag va där typ varje dag förut.. så det va kul och så mysigt =) Härligt att man kan umgås så lätt trots att vi inte alls umgås lika mycket som vi gjorde förr,, det gillar jag =)

drog hem och ringde upp lise som hade ringt under filmen..  och hon hade ringt för attt fråga om jag ville komma ner till henne och danne i Spanien i slutet av sommarn hihihihi, glad tjej =) dom ska ju va där i 3 veckor sp ena veckan skulle lite folk komma ner och  lise satt då och kollade biljetter till mig mee =) ååh va gla jag är som har en så bra vän som henne =)så v 33 bokade hon flyg åt mig sså blir det en vecka där nere.. biljetterna gick på 1200 så va ju jättebra pris! så det ska bli riktigt kul!!
precis va jag behöver, nåt att se fram emot!

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: