2012-06-14
 20:36:07

smashbox

Bra dag,
kollade film med brorsan igårkväll och somnade där, haha. gick upp och solade! =) solen skiner ju alltid här ute ;) haha..
drog och köpte lunch på hamncafét följt av att brorsan vaxade mina ben hahaha.. asbra. jag klarar ju verkligen inte av att göra det själv så jag bjöd honom på lunch och han vaxade mina ben, bra byte? ;) det tycker ju jag =)

drog in till haninge C för att kolla lite rea,, brorsan skulle köpa en klocka och mamma hängde med också. hittade lite fina underkläder på hms rea, yea! ) det behövs alltid!

men framförallt hade jag sett fram emot att gå till kicks och kolla, hade sett på deras hemsida att dom skulle ha en hel del bra grejer, och det hade dom verkligen,, fick sansa mig lite men när jag såg att dom reade ut hela smashbox sortimentet till 30 % blev det ju svårt, ett av mina favvo smink märken så slutade med ett läppglans, en foundation, en concealer och en cream rouge trio, allt för ca 700 kr,, istället för ca 1200, nöjd tjej!!! saknar att köpa smink och sånt nu när man inte jobbar med det längre,, så jag kände att jag fick unna mig lite idag,, det får man väl ibland? skulle kunnat köpt så mycket mer men sansade mig lite iaf,, bra va? ha ha ha..

lillebror köpte en supersnygg Gant klocka så alla blev glada och nöjda, bra dag helt enkelt =)

Igår körde jag min egna brasse vaxning samt färgning av ögonbryn och fransar, så riktiga skönhets dagar har det varit, haha ..

här är dagens fynd =)

/mallan









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: