2012-06-19
 11:01:25

lök

dåligt uppdaterande, iknow!
legat jätteförkyld och haft en del dåliga dagar. inte så kul? nej
skulle solat med lise hanna o några fler idag men försov mig då min mobil är helt knäpp och tog en tabl igår som nog gjorde att jag sov som en död..
galet mycket ångest igår,, kände mig h elt sjuk. usch jag pallar inte..
i övermorn ska jag iaf til ldorren så det är ju bra..

snart borde solen komma fram så man ka<n få lite mer färg. ska lägga upp lite kul bilder snart också och försöka mig på att skriva inlägg på mobilen. vi får se hur det blir..

vill bara säga till alla mina nära och kära, i <3 u. jag är så glad att jag ahr er och tack för att ni stöttar mig och förstår, eller iaf försöker förstå i vissa sammanhang. ni är bäst. jag vet att jag är galet jobbig ibland och helskum. men jag försöker och allt jag vill är att bli bättre, och jag vill verkligen att ni ska veta hur mycket jag uppskattar er trots att jag är riktigt kass på att visa det många dagar i veckan.

utan er är jag ingenting.

/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: