2012-06-03
 11:44:13

Lillebror!

hej hjärtan,,
upp och ner fram och tillbaka..
det känns lite bättre efter att ha spenderat större delen av helgen med min bästa vän lise som alltid är där för mig och är världens bästa. älskar dig hjärtat!
är så glad att jag har en vän som du som alltid är där, även om du inte alltid förstår mig och mina konstiga dalar så är du där, och det är vad som verkligen räknas för mig, du är helt och hållet bäst =)

I fredags va jag världens stoltaste storasyster när min lillebror tog studenten, många minnen tillbaka på min egen student när man insåg att det faktiskt va 5 år sen!! fyfan..
vädret va inte det bästa men jag tror att han va jättenöjd iallafall =)
studentmottagning på kvällen och sen blev det stor fest här med massa folk, jag och lise höll kollen hela kvällen men jag hade jättetrevligt och alla sköt sig bra bortsett från några små undantag =)

Så till min lillebror, jag är så stolt över dig och du är helt och hållet bäst! första av oss syskon som får ett fullständigt gymnasiebetyg och jag är så glad för din skull =) <3 Du har blivit så stor och snygg och jag är så impad över hur bra du klarar allt och hur vuxen och bra du har blivit! du ska veta att du har världens stoltaste storasyster. och jag är så glad att ha dig som lillebror och kompis ;) bästa! <3

/mallan








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: