2012-06-25
 19:02:45

Före & efter 2,5 månader

Här ska ni få se nå kul..
 
visserligen har jag en del kvar men kolla förändringen sen jag ställde mig på vågen och insåg hur mycket jag gått upp.. vilket va ca 2 månader sen.
 
trodde aldrig jag skulle våga visa dom bilderna för någon men när jag satte den gamla bilden breve den nya så kände jag bara, fan vilken skilnad och jag tror inte man ser den på samma sätt om man inte ser båda breve varandra.
 
ca 6 kg till sen är jag nöjd för nu. vi får väl se =) ska köra hårdträning nu igen eftersom jag legat sjuk och inte vart på gymmet på typ en vecka,, lite till, usch va dåligt!
så imorgon är det hejdå till ciggen och hej gymmet!
 
kul va? =)
 
/mallan
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: