2012-07-04
 22:59:17

sol sol sol

hej mina fina!
äntligen, äntligen, börjar jag må bättre!
och jag måste ju ge det till min nya medicin, ångesten är som bortblåst! och jag känner mig liksom glad! =) helt underbart. jätteskönt. glad tjej 88. va länge sen jag kände mig lätt inombords och utan ångest.. så skönt!
klart lite ångest kan krypa på,, men inte den där ständiga som får en att känna sig på botten..härliga tider!
så jag står lite i valet och kvalet om att byta ut den.. jag vill inte äta den med tanke på alla biverkningar.. och jag vill absolut inte gå upp i vikt igen.. men jag mår ju bra nu? behöver boka in en tid för diskussion.. imorgon ska jag väga mig och se om jag gått upp något..  så får vi väl se.
 
Bra dag i solen hos hanna idag =) god lunch och mysigt sällskap. det känns riktigt skönt! och lite brännd har man blivit, haha.. galet bra väder idag! riktig sommar! äntligen är den här? eller...
 
igår va sandra här ute och vi promenerade runt dalarö, åt lite och pratade om allt och inget. supermysigt =)
 
camilla skulle kommti ut imorgon men jag insåg att jag skulle till dorren vid 3 så kändes lite stressigt.. så vi ska ses på fredag istället får se va vi hittar på för kul!
 
älskar min nya telefon! måste bara lära mig allt så kommer det bli prima! så ska jag börja lägga upp lite bilder här igen, haha.
 
puss
 
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: