2012-02-06
 21:27:38

Pause

om jag skulle ta upp det här med skrivandet igen kanske.  ett försök är det ju värt! =)

Sitterhär i min underbara Onepiece som jag hade glömt aatt jag hade, blev helt överlycklig när jag såg den idag, hur perfekt är det inte i den här istiden?? mysigare än såhär blir det inte!!

Min dag har varit,, inte så jättebra. Sov ganska länge för att sen bege mig till den här avslappningskursen, första gången jag va där.. vad ska jag säga? känns inte riktigt som min grej men jag ska väl ge det några fler gånger.. jag har så svårt att ta såntdär seriöst och se hur det ska kunna hjälpa mig.. men men, några försök till får jag ge det,, 2 gånger i veckan i 6 veckor.. vi får väl se hur länge jag står ut!

Va hemma en snabbis efter, tog sen med mig mamma till gymmet för ett "SH'BAM" pass,, riktigt roligt och sjukt jobbigt! så pass 1 för den här veckan är avklarat, yey! Imorgon ska jag möta lise för ett av hennes mördarpass vid 1,, bra träning det där! ;)

Någon gång emellan allt började jag också kolla på Breaking Dawn part 1,,  haha jag kan inte hjälpa att jag gillar sånt där men det är ju såå spännande!! längtar till part 2 som inte kommer förns i November,, spänningen är olidlig!!! ha ha.

Känner mig riktigt grinig irriterad och otålig idag, hoppas detr gått över tills imorgon.

Resten av veckan är ganska oplanerad, dorren på onsdag och den där kursen på fredag, ska försöka träna mån - lör o ha ledigt på söndag.. det känns bra att skriva ner det här för då känns det inte lika lätt o smita undan, haha. men imorgon blir det med lise, tror det blir bodycombat på ons, tors blir förhoppningsvis med lise o fredag kanske det blir Zumba? va jättelänge sen! på Lördag blir det iaf dubbel med SH'bam och cxwork eller vad det nu heter, låter ju som ett ganska bra träningsschema tycker jag =)

På lördag ska vi även fira Lise, kul jul! va alltför länge sen jag va ute (mer än o dricka några öl) så ska bli riktigt
kul, får se vart vi hamnar =)

vink vink
/mallan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: